Fredag

Tyst. För tyst. Även om tvn är på, balkongdörren är öppen och mitt knappande på datorn utgör ljud, så är det fortfarande tyst. Så tyst att jag egentligen ska kunna plugga utan problem. Dock ligger mina papper orörda på bordet. Kanske skulle gå fram och röra dem, bara för att? Eller så kanske jag ska gå och hämta dem och börja plugga. Jo, det ska jag nog. Men inte nu, lite senare. Först vill jag bli klar med tvätten och sedan ut och springa. Jag har fortfarande ont i halsen, men jag orkar inte sitta inne med massa "måsten" som skall göras. Jag vill ut i det fria. Ikväll ska jag till Anna och bubbla lite vin, mysigt. Jag behöver lite dans och skratt. Vad var det nu jag skulle göra? Just det.. röra skolpapper, tvätta klart och kanske ut i det fria. Ironiskt att jag har det så "tufft". Jag kanske skulle försöka banka lite vett i mig själv och sluta klaga? Många frågor, få svar. För jag vet egentligen vad som är rätt, respektive fel. Dock har jag en tendens att alltid vilja göra fel, ta omvägar och hamna i situationer som jag inte vill hamna i. Typiskt.


För tyst ska bort med lite music.. underbara musik!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Musik funkar alltid

2009-05-15 @ 17:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0