huh?

Sitter på mdh ovetandes om jag ska stanna kvar eller åka hem. Jag har nämligen glömt mobilen hemma och verkar ej kunna få tag i Hedlund som jag skulle möta upp här i E-tuna. Haha, typiskt mig. Jag gick bokstavligen i sömnen i morse och snoozade sisodär 3 ggr. Jag tror jag ska sluta med det, för det hjälper mig inte ett dugg.

Nu fick jag precis ett gratis Coffee Card, jag som inte ens tycker om Kaffe. Jag borde få någonting annat. En hund kanske? Jag har börjat kolla runt på olika hundraser, rent spontant. Jag tjatar även en hel del, rent spontant.

Idag fyller Anna Mellesmo 21 År!
Grattis :)

Nej, jag verkar inte få tag i henne. Damn. Hoppas hon inte blir allt för besviken. Jag blir så trött på mig själv..
Caroline Hedlund, min vän! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt i förhand och jag ringer så fort jag har min mobil i handen!

/ Linn + tidiga mornar = inte okej.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Linn, det är ingen fara! Som sagt. Förutom att jag gärna hade träffat dig när allting bara går emot mig denna dag ;)

2009-03-10 @ 14:39:19
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0