En månad kvar till 21

Ruska om mig och håll sedan om mig..
Jag ska framåt.

Om en månad fyller jag 21.
Jag kommer ihåg när jag var 11 och vägrade att ha tandställning. Nu är jag här, 20 år och 11 månader gammal med ett rakt leende (efter många om och men). Jag förstår inte hur det kan gå så snabbt. Jag är ju vuxen, egentligen. Dock kommer jag aldrig vara det när jag befinner mig i min familjs närvaro. "Tror du Linn vill det?" "Jag ringde Linn idag, men hon svarade inte." - Kanske kan lilla Linn som sitter vid samma bord som er svara själv? Haha. Nej, jag har väl inte mycket att säga till om som lillasyster.  ♥
21 är på ingång.. hur det än är :)

Kommentarer
Postat av: annis

hahaha du skriver så härligt! man sitter med ett leende på läpparna när man läser :-) Pöss, ses snaaart?

2009-03-26 @ 21:39:20
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0