Torsdag

Jag skriver: Kanske måste bojkotta party i morgon.. no money, no life. Våga hata ekonomilivet som student!
Jessi svarar: Jessica Kropp Ogillar stark detta! "Våga vägra studentliv! Lev utanför dina begränsningar" är mitt motto!

Yes, that's my friend! Haha, Ninja!

Idag avslutades ännu en kurs, underbart. Två kurser kvar till sommaruppehållet, det går snabbt nu! På Måndag börjar den nya kursen; Kognitiva processer. En sjukt dyr kurslitteratur på Engelska är allt jag vet om kursen än så länge.

Nu kommer snart Hans och Mamma, vi ska besöka Syster och jag får äntligen träffa min gullunge. Jag har saknat honom så enormt!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-21 @ 09:10:16
Postat av: Mormor

Gumman det finns böcker på biblan Kram Mormor

2009-03-21 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0