Fredag.

Idag, i datorsalen, så fanns där en väldigt irriterande pissenisse. Kändes som om det var mellanstadiet all over again, dock hörde jag -det gick ju inte att undgå skrikandet- att han var 83.a. Och med en snabb matematisk uträkning så kom jag fram till att han var.. äldre än mig. Han försvann efter ett tag och det var då mitt konstnärliga sinne kunde börja arbeta. Min produkt är i varje fall färdig efter lite om och men.

Outfiten till 90-talsfesten imorgon är färdig. Jag och Anna kommer bli riktiga hotties. Not. Jodå, det blir nog bra tror jag. Det blir i varje fall till och dricka virablåtira :) För det hör ju till har jag för mig.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0