Sunshine

Wow, en till solig dag. Vad är det som händer i landet Sverige? Börjar bli nervös.

Jag har i varje fall njutit av dagen med en aktiv dag ute på ön med björnar (björnön) och avslutade med en sallad och en påse med godis. Jag vill visa Anna E att det är okej att äta godis fast det inte är Lördag ;) Så nu har båda syndat! hihi.

Igår var det den 25.e och igår råkade jag shoppa.. Men nu håller jag i pengarna! Eller jag lovar att försöka! På tal om pengar, nu är det dax att sätta sig med den lilla bunten av räkningar och betala in sina synder (öh.. hyra, telefon etc.)


Jag & Jess har precis gjort en deal.
Jag blir väldigt stolt om vi klarar av det kan jag lova!
En månad från och med NU!

Kommentarer
Postat av: matilda

Äh hörrni! Det blir ju fest på långfredagen, det ska ju dansas med matttiii, får ni inte missa då blir jag putt!!!!! :)

2009-03-29 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0