Attention

I Lördags besökte jag, Mamma och Syster, Stockholm. Det blev shopping, god mat samt dryck, skratt och prat. Min familj är ovärdelig!

Jag har även festat och dylikt i helgen. Det var supertrevligt, verkligen! Jag tycker om er. På Lördag ska vi fira Karin! 90-tals fest står på schemat. Like alot. Jag hoppas jag kan få fatt i en flyttande Anna så vi kan fixa lite inför the big night.

Föresten, Laxsallad är inte coolt. Okej? Smakar apa.

Skriv aldrig 1990 när det egentligen ska vara 1890. Det skiljer nämligen 100 år mellan dessa årtal (matematik is my thing) och skriver du en recension så kan det bli riktigt tokigt. Jag vet.

Klockan är över 00 en Måndag. Jag är student, jag får.

French Toast. Jamila, kom hem och fixa lite planer inför i sommar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha.. viss årsskillnad där ja! Härligt jobbat Linn ;)

2009-03-03 @ 01:23:34
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com
Postat av: Sandra

vi tycker om dig med:D



we rule the pole, liksom!

2009-03-03 @ 15:02:52
URL: http://saandraaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0