Glo inte på mig i tvättstugan, tack!

En levande men ändå död Linn gick upp väldigt tidigt i morse då tvätt stod på tavlan. Jahapp.. även om jag bara var fysiskt närvarande under tiden då jag tvättade så lade jag ändå märkte till mannen som stod och stirrade på mig genom fönstret. Jag tror aldrig mitt hjärta har hoppat så högt. Då han inte slutade utan bara stod kvar och stirrade, så tog jag min tvätt och sprang. Nästa gång tar jag med mig ett basebollträ, for sure!


Midsommar på fredag! Snälla moder natur, gör så att det inte regnar.. snälla!

Kommentarer
Postat av: anname

hahaha jag ser dig framför mig! sötnos

2009-06-16 @ 19:54:04
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men fyfan vilken creepy gubbe! Jag hade dött. Tur att man numera har tvättstugan i källaren, fast man vet ju aldrig vad som kan smyga där nere... hualigen!

2009-06-16 @ 23:02:35
Postat av: Anna

Oj,det var jag som skrev! ;)

2009-06-16 @ 23:03:08
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0