Ohoj!

"Det finns miljoner arbetslösa, men dem här.. dem ska få hålla på"

Det är tydligen en idioti att slänga sin mobil ut genom fönstret, så ingen slänger sin mobil genom fönstret!

Igår hade jag och Hedlund en märklig konversation när vi satt på Kajens café i hamnen:
Jag: Du, ursäkta att jag avbryter men är inte det där Jack Sparrow? *Pekar*
Hedlund: Va? var då?
Jag: Där på båten, jo.. det måste vara Jack!
Hedlund: Ja, jag ser honom! Det är Captain Jack Sparrow! Men vad gör han där?
Jag: Jag vet inte.. nämen titta, där är det en till sjörövare!
efter en stunds pratande..
Hedlund: Jag undrar om dem röstar på piratpartiet..
 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahaha! Underbart kul!

2009-06-18 @ 19:14:01
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0