I know for a fact that pure evil do exist..

Midsommar var riktigt bra. Dagen spenderades hos Mamma♥ med trevligt folk och god mat. Jag begav mig därefter iväg på grill hos Anna Z med tjejerna och sedan åkte vi iväg på lite festande. Så i det stora hela: all good!

Idag blir det lite mer fest. Och det behöver jag.. jag behöver förstå att jag får göra precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Ingen som drar ner mig.. Jag vill stå rak i ryggen och bara skratta. Jag älskar att skratta. Det gjorde jag idag t.ex. på kajens, även om det blev lite för mycket snack angående jeansstjärtar och The hills (skräll) så skrattade jag. Det vill jag göra. Så personer och föremål som inte har en tendens att få mig att skratta (eller le) skall ta första dörren till höger och lämna mitt liv med basta.

Bilder från midsommar ska jag väl fixa också.. snart.. senare.. aldrig? vem vet.
Nu ska jag leva lite tänkte jag.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0