Aha, du menar så..

Röjj som ledde till efterfest with the masters, men jag var den som kastade in handduken först, den vise i gruppen som lägger ner verksamheten när det är dax att ta sitt ansvar, den tappre som tar sig genom stadens liv med en subwaymacka i ena handen och sin kompis i den andra. En riktig liten dödsgrävare som tycker att klockan tre är det dax att bege sig hemåt, men ändå. Gårdagen var riktigt bra. Hade stället hetat URF och inte Oliver Twist så hade det nog varit pricken över i:et. Tack girls för att vi är kung,kung,kungaar!
Hoffmaestro - 4 av 5 toasters! Kanonkul!

Ska snart in i duschen, sedan blir det hem till Mamma. Ikväll ska jag träffa Jenny, ruuuligt.

Grattis Oscar på 21-årsdagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

det ryktades att nån fick ragg?

2009-06-06 @ 12:51:22
Postat av: Anonym

Annabanana fixade vip på URF, hoppas jag ;)

2009-06-06 @ 13:07:04
Postat av: Caroline

Jag ville också seee ju! Jävla jobb

2009-06-07 @ 11:17:52
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har aldrig hört att du är ett fan av hoffmaestro?

2009-06-07 @ 12:09:04
Postat av: Anonym

Bra gjort av oss tycker jag :P

2009-06-07 @ 12:28:26
URL: http://petrawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0