We don't clame to be perfect, but we're free!

Mycket händer och mycket sker. Även om jag är på jobbet varje dag så hinner saker och ting hända och det är bara positivt. Om ca två veckor tar jag mitt pick och pack och åker efter mina kumpaner som redan då befinner sig på urf i uppsala. När jag sedan befinner mig åter i Västerås (förhoppningsvis) så är det dax för att ta sitt pick och pack och åka till Alanya! :) Andra saker som kan ske innan jag åter är tillbaka på högskolan är tyvärr inte uppe för diskution in "da blog", men det som sker - det sker. Vi säger så här; ingenting är inaktuellt.

Helgen blir allt annat än lugn.
Det blir väl någonting i sånt här:



men jag gillart, jag gillar hela grejen. Förstår ni? Jag gillar mina vänner som bjuder på livet och levererar minnen som en kossa sprutar ut mjölk. Jag tror inte det finns något stopp.. :)

Föresten så kommer Hedlund till stan på Fredag. Ingen kan bli gladare än jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

idag om två veckor, är camp boxen rest! :D

2009-07-22 @ 23:36:39
URL: http://saandraaj.blogg.se/
Postat av: Sandra

idag om två veckor, då är camp boxen rest! :D

2009-07-22 @ 23:37:26
URL: http://saandraaj.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gillar bilden! Synd att jag gör dig besviken med min frånvaro ikväll dock. Saknar dig!

2009-07-24 @ 22:59:17
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com
Postat av: Anonym

freeeedom! Never been happier!!!!!!!!!!

2009-07-25 @ 02:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0