Suck..

Ovanligt.
Min dator är paj.
Jag vill kasta ut den genom fönstret.. men hur/vad/varför hjälper det mig?


Anyhow..
Jag sitter hos Anna Zäll just nu. Lyssnar på hennes "laga mat"-musik och känner doften av Paulo Robertos special-pasta! Kan inte bli annat än gott. Dock har jag inte ätit sedan lunch idag, så jag är väldigt hungrig. Snart kommer väl resten och sedan får vi se vad vi hittar på för bus. Är rätt sliten av jobbet. Svårt att gå upp när alla andra sover liksom. Jag hoppas dessa fyra veckor går fort, för sedan är det bara roligheter innan skolan börjar igen :)

Föresten!
Vet ni vad det bästa är en Torsdagskväll?
En nyöppnad Elle, Nya lakan i sängen och ett glas Fun light (rasberry). Kaowabanga!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ville bara säga att jag saknar dig! Jag kommer snart till Västerås och våldgästar dig!

2009-07-15 @ 18:56:45
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0