Ladies and Gentlemen

They call me Slimi Jimi Bubby Boy 
and i mess with my friends a lot.
But thats just because I dig'em
so damn bad
and I clown when I smoke my pot (Yeah).
Together we've done so much fun shit in our days.. i remember the half.
Jag lever. Hur som. Sitter hemma hos Mamma som tyvärr är i Ryssland och härjar. Det är rätt skönt att vara själv i huset, like old days. Ibland (alltid?) frågar mamma om jag inte ska ta och flytta hem igen. Jag lyssnar lite på Kasabian, väldigt bra "jag-vill-inte-göra-någonting" musik. Den känns lite smått aggro, och aggro känns bra idag. Ett tag i varje fall, till klockan 6.. Vi får se om kvällen slutar i bravader eller om jag packar ihop säcken och avslutar kvällen i ett tidigt skede. Jag har ju en tendens att följa grupptryck.. en sådan stark person är jag. Kaowabanga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0