Broken Strings, precis.. så precis

James Morrison, bli min?

En powerwalk med Anna E med en förståelse över att man är långledig tills på Måndag. Riktigt skönt. Dock finns det lite plugg att försöka knåpa med till projektet, men det står inte högst upp på min to-do-lista. Jag har hört att man gärna ska skriva när man är onykter? Fantasin ska tydligen vidgas och man ser inga "hinder".. hm, intressant, men nej tack.

Nyss dusch, snart down town.. mitt på dagen! Jises. Jag ska träffa Hedlund, ursäkta, Caroline. (hon tycker att Hedlund låter bondaktigt, dock tänker jag fortsätta skriva Hedlund av ren protest). 

Jag hade ett rätt så vettigt samtal igår, på msn faktiskt, ovanligt. Det är inte så att jag fick en annan syn, men ändå. 


Solomission is still going strong.. 

Kommentarer
Postat av: Caroline

You can't play on broken strings, you can't feel anything.. Tack för idag! love you big time.. or not. Haha, joo, det gör jag ju!

2009-01-22 @ 19:33:45
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0