2009

Frihet.
Så skyll dig själv.

Sälen var helt underbart, behövde komma bort ett tag. Får se om jag kan få med mig girlsen i v.15, skulle vara riktigt roligt!

Skolan väntar runt hörnet och jag har en del plugg att ta hand om. Det gör mig inte speciellt mycket, det är skönt att komma in i vardagen igen.. glömma allt omkring och fokusera på sig själv. För hur allt än kommer omkring så har jag som prioritet att alltid ta mig själv i första hand och jag trivs med det. Allt annat känns ganska löjligt och en aning patetiskt. Om jag vore i en annan tid och på en annan plats så kanske jag hade haft andra synpunkter.. men vad jag har märkt så står jag fortfarande fast vid mina åsikter och utgångspunkter på hur jag ska hantera mitt liv.

Wow, massor med bra filmer på tv ikväll. Tror jag ska fortsätta min sega dag i soffan, i morgon påbörjar jag mitt tappra försök till ett, möjligen, bra PM. 

Hej 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0