The list.

En lista var det visst på tal om. Så jag snodde den från Anna E :)
Ciao 2008

årets bästa: Att påbörja min utbildning på högskolan.
årets sämsta: Sommar-OS.
årets resa(or): Mabella, Magaluf och landet runt.
årets årstid: Sommar, helt klart!
årets skämt: Som både Anna och Karin tycker; Hörde jag en fransman? Haha!
årets roligaste händelse: Magaluf, Roadtripen och URF.
årets tv-program: The Hills och Laguna Beach.
årets läskigaste redskap: Motorsåg, alla år och alla dagar.
årets lögn: Oftast är alla lögner lika hemska. Så alla lögnerna i år är årets lögn.
årets depression: i Våras hade jag en "liten" depression som jag hoppas inte kommer tillbaka.
årets te: Oboy, heter det.
årets finaste högtid: Julen, helt klart. Första julfirande med William!
årets jag-hatar-dig: Ogillar Bush, helt klart.
årets kärlek: Familj och vänner, alla gånger!
årets film: Twilight!
årets konsert: URF - Uppsala reggaefestival. Queen Ifrica.
årets förändring: Mig själv.
årets räddning: En hel del räddningar av en person. Jo, ibland behöver även jag räddas.
årets vän: Mina närmaste- och nya vänner.
årets dricka: Vatten! Sjukt gott.
årets maträtt: Spicy, pasta och skaldjur.
årets klarar-mig-inte-utan: Bodybutter, dator och solarium.
årets hjälpande-hand: Mor och Far, världens snällaste.
årets befrielse: Min flytt
årets upptäckt: Att jag kan mer än vad jag tror.
årets jobbigaste: Lämna vissa personer utanför mitt liv av olika skäl.
årets fest: Alla dessa förfester med mina underbara girls!
årets ord: det vet jag inte
årets band: Mötley Crüe, Lita Ford, Sixx.A.M och Joan Jett.
årets mest skrämmande händelse: All skit i världen som verkar omöjligt att stoppa.
årets det-trodde-jag-aldrig: Att jag skulle kunna klara av pluggandet på högskolan.
årets hetaste händelse: Mitt fynd i skogen på Öland i sommras. Splitter ny röd mustang som jag cyklade runt på :P
årets går-ej-att-lyssna-på-utan-tårar-låt: Posion - Every rose has it's thorn och Lita Ford - If i close my eyes forever.
årets pigga-upp-låt: The Sounds - Song With A Mission, Motley Crue - Dr. Feel Good och Ain't No Stressin - Step up 2
årets café: Cornetto
årets jag-klarar-mig-faktiskt-utan: Mycket av det jag trodde att jag aldrig skulle klara mig utan.
årets lyckligaste stund: Att se William utvecklas och må bra gör mig verkligen lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0