toujours

Då var allt tillbaka till det normala, vilket är rätt skönt. Ett halvår kvar, och ett av tre år är avklarad. Vad som sedan sker i höst får vi väl se, jag trivs dock som fisken i vattnet på programmet och min nyfikenhet mot reklam och information blir allt kraftigare. Samtidigt känner jag ett sug efter lite äventyr och upplevelser. Jag får dock påminna mig själv om att efter mina 2,5 år som jag har kvar på högskolan, så kan jag göra de äventyr som jag nu går runt och suktar efter.

Nu ska jag snart ut och gå en promenad med kompiz, han tycker tydligen inte att det är kallt ute (?)

Vill också säga att jag har gjort världens KLIPP! Världens bästa tidning skall befinna sig i brevlådan en gång i månaden under ett år, för ett MYCKET blygsamt pris. Går inte att motstå!

    
Geeks från förra helgen :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Veckor Revyn eller?

Haha.

Nejdå, men vilken?

2009-01-08 @ 08:40:48
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: Linn

haha, eller hur ;) ELLE faktiskt, helt sjukt bra pris.

2009-01-08 @ 11:26:13
Postat av: Anonym

ELLE HA! det är ju bara reklam! men ja justdetja, det kanske var det du ville!

2009-01-08 @ 20:53:29
Postat av: Linn

Okej? Inte min åsikt direkt, jag tycker om tidningen och jag lägger gärna ner pengar på den.

2009-01-08 @ 22:32:47
Postat av: Anna

En tidningen behöver annonser för att ens kunna existera i en värld där allt fler väljer att läsa tidningar på nätet. Vad en tidning tjänar på att sälja lösnummer kommer inte ens i närheten av de tjänar på att sälja annonsplatser. När det gäller just ELLE så är deras annonser uteslutande moderelaterade och mer än del av tidningen än ett störande element. Men, är man inte modeintresserad kanske man stör sig på en bild på Gisele Bundchen för D&G?

Du kanske föredrar "10 sätt att tända din man" i Cosmopolitan? Eller "Såhär är du trendig just den här veckan"? Sådant var kul när man var 14.



Om priset för att få läsa en välskriven, välredigerad och saklig tidning är en och annan helsideannons mellan artiklarna så är det absolut ingenting i jämförelse med ögonklådan och kväljningarna diverse självförtroendesabbarblaskor framkallar.



Du ville prata om reklam, sa du?

2009-01-09 @ 14:15:21
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevligt :)

Passa gärna på att besöka min fotoblogg också :)



/Arandur

2009-01-09 @ 14:20:00
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: jess

HAHAHAHAHAHHA det är ju bara jag som har skrivit det där inlägget, glömde bara skriva att det var från mig.

2009-01-09 @ 17:23:09
URL: http://jessicakropp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skrattar du åt min argumentationsteknik?

2009-01-11 @ 20:23:51
Postat av: jess

Nemen, är det någon som är lite bitte?

2009-01-11 @ 23:01:20
URL: http://jessicakropp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja. Så måste det vara.

2009-01-12 @ 08:00:20
Postat av: Linn

Inget tjaffs på min blogg ladies :P

2009-01-12 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0