Fredag

Kanske, kanske.. jaja, den som lever får se.

Igår fick jag nog av att mitt internet inte fungerade som det skulle, så jag ringde upp dataföreningen. "Du har inte betalat räkningen" fick jag tillbaka. "Ts, har inte jag?" tänkte jag. Så vi promenerade dit och visade att jag visst sköter mina räkningar. En timma senare så fick jag tillbaka mitt internet. Så nu har jag blivit bestulen på några dagars internet. Geeks!

Trots den smärtsamma träningsvärken så staplade jag iväg till njoy igår och jag förundras forfarande hur en timma kan gå så fort. Det bästa var att komma hem till glass och film. Mys. (TACK Mamma och Hans för dvdn, ni skämmer bort mig!)

Anna Mellesmo, jag ber dig att uppdatera din blogg lite oftare, vill veta att du har det bra på andra sidan atlanten! Jag vill passa på att gratulera Anna som äntligen har fått sin lägenhet! Och som kvinnan har kämpat! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack darling! <3

2009-02-20 @ 19:12:54
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Anonym

sötnos <3 nu uppdateras det oftare för vi har äntligen internet! det kostade asmkt i las vegas att ha internet därav den dåliga uppdateringen! pussss krrrraaam om 3 veckor kommer jag hem, miss yooou

2009-02-24 @ 03:18:30
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Sofie

"Igår fick jag nog av att mitt internet inte fungerade som det skulle, så jag ringde upp dataföreningen. "Du har inte betalat räkningen" fick jag tillbaka. "Ts, har inte jag?" tänkte jag. Så vi promenerade dit och visade att jag visst sköter mina räkningar. En timma senare så fick jag tillbaka mitt internet. Så nu har jag blivit bestulen på några dagars internet. Geeks!"



Haha, innan det har kommit in i systemet att din betalning är framme så kan vi inte aktivera om du inte kommer förbi och visar. För att slippa vara med om de här luckorna på några dagar, börja betala räkningen när den kommer, dvs. mitt i perioden, för då kommer den hinna komma in i systemet lagom i tid innan nästa månad börjar. ;p

2009-03-10 @ 17:24:44
URL: http://blogg.collini.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0