Okey, let's go.

I'm not pop.

Recensioner, kära kvinnor och herrar, är inte roligt. Speciellt inte om man inte gillar boken. Aja, bara att ta tjuren i hornen, så att säga. Strändernas svall, heter boken.

Sov väldigt lite i natt, vaknade väldigt tidigt i morse. Jag gick upp. Jag fixade mig. Jag slet för att hålla ögonen öppna. Jag kollade min kalender, vad nu? Eftermiddagslektion? Jävla skit.
Aja, kunde i somna om, så jag och de äldre stod utanför ica-ettan i morse för att inhandla våra matvaror. Det var lugnt och skönt, vilket är ovanligt. Sedan har jag jobbat med den omtalade recensionen och inväntat spicy. Jo, spicy innan lektion är inte illa pinkat tycker jag. Jag har hört att det ska inhandlas semlor på tåget också, inte så förtjust i mandelmassa.. så jag ska få Annas hatt. Yes, score bigtime! Varför? Jo, för att hatten är det godaste på semlan i alla lägen!

Efter skolan blir det njoy och sedan hem och skriva lite mer. I morgon ska jag lämna in den och börja med min 150-ordare som kommer gå käpp rätt åt... ni vet.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kommer gå galant :)

2009-02-25 @ 16:43:17
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com
Postat av: Anna

Var det inte strändernas svall? ;)

2009-02-25 @ 19:15:04
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Anonym

ääh plugga linn, jag vet att du är blond, men smart ;)

2009-02-26 @ 15:38:54
URL: http://petrawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0