Fredag


Hur gott är det inte med renskav och kantareller? Wow, tack mamma. Riktigt gott efter det tuffa passet igår!
Idag har jag hunnit med en timmas powerwalk med Jenny och jag ska snart iväg till Ica, därefter hem och städa lite. Sen ska jag möta Hedlund på stan som ska joina oss ikväll för en liten myskväll med vin och ost, jag hoppas att kvällen avslutas på något välartat ställe.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Jag tänkte åka hem till Mor, träffa lite av släkten och äta middag. Annars blir det lugnt, vilket är riktigt skönt.


Upd.
Wohow. Att, med bland annat; The Killers, five times august, Mötley Crüe, Lita Ford och andra godingar, sjunga runt i lägenheten och göra sig av med en hel timma på ingenting.. det är helt underbart.

Dock har jag visst lite bråttom nu.

Kommentarer
Postat av: annis

å vet du vad, jag vill gå på långpromenad, köpa såna där dumlegodisar på ok-macken nedanför dig, gå in och moffa i sig dem med dig och kika på tv och prata hemlisar! Precis som förr ju, jag saknar det! Och nu när man är borta så här så inser man vad man verkligen har där hemma, bland annat tryggheten hos sin familj och sina vänner.. och du, du är en av dem jag saknar så otroligt mkt! PUSS, ha en bra alla hjärtans dag vännen!

2009-02-14 @ 07:15:18
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0