Onsdag

Årets -du-behöver-inte-vara-bright- jobb:
Receptionister på ett specifikt företag. Jag vill inget annat än att springa över med min telefonräkning och vilja ha en förklaring hur dessa minutrar kan representera effektivitet och service.  Jag blir helt utmattad efter att ha lagt på luren och fullbordat en konversation som egentligen inte kan ta mer än 20 sekunder (utan att överdriva).

Tändstickor, cykel - cykel, tändstickor. Det klickar inte riktigt. Därför kom vi på efter en kvart att man kanske ska använda sig av varmvatten istället om man ska få upp ett lås.
Varmvatten! Inte tändstickor.. alltså..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman, jag vet precis vilket företag du menar :-)

2009-02-12 @ 08:37:17
Postat av: Anna

Inte VLT hoppas jag :P

2009-02-12 @ 08:45:49
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: Jenny

Näjj Linn, inte varmvatten för tusan! Det hjälper för stunden, men sen ligger det vatten på/i låset, o vad händer med vatten vid 0 grader? Fryser..ick bra ide alltså!:P

2009-02-13 @ 12:51:42
URL: http://jensan-jensan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0