December rain

Bara feber?
Om inte, så får jag käka upp mina ord som jag spottade ut när jag träffade mamma efter skolan. Jag är nämligen ytterst tveksam om jag ska ta sprutan eller inte. Den största anledningen till att jag skulle ta den var på grund av William, men nu ska gullungen själv ta den. Sen är det de där med nålar, faktiskt. Ja, jag vet.. jag har tatueringar så det borde vara nemas problemas, men det är bara inte samma sak. Jag gillar det inte! Jag har fortfarande flashback från sprutan vi var tvungna att ta innan vi reste till Thailand för första gången när jag var yngre. Då var det inte armen som gällde, utan stjärten (ursäkta norskan)! Det var obehaligt, hörni, väldigt obehagligt. Det är inte bara sprutor som gör mig obekväm, utan även tabletter. Jag vill inte ha i mig massa huxflux.. På tal om sprutor och tabletter så är det ju intressant att jag avgudar både Nikki Sixx och Slash, väldigt intressant. Det kan vara en av anledningarna till varför min framtid med Sixx inte ser allt för ljus ut (jaja, jag vet att det finns minst tusen anledningar till). Jag har (wild and crazy som man är) funderat på att studera i onyktert tillstånd. Fantasin utvidgas och du släpper omedvetet på dina spärrar, varför inte utnyttja situationen? Även om det har kommit på tal ett flertal gånger så har jag aldrig "kommit till skott". Hm.. Jag tror att vi alla kan se mina desperata behov att få uppleva lite crazy lifestyle på mitt egna lilla bisarra sätt, men det kommer ju aldrig att ske.

OH! Nyligen satt jag och tyckte synd om mig själv. Helt ensam, bara jag och disken. Plötsligt får jag ett sms: Vill du ha lite kuckelimuckmedicin? Jag svarade: nej. Not.. självklart svarade jag ett stort fett JA!! Kuckelimuckmedicin betyder nämligen godis! Så nu hänger jag med ett gäng colanappar. Thank you!

Nu längtar jag..


Kommentarer
Postat av: anna

tack själv kära vän :-)

2009-12-08 @ 20:37:19
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0