Draft: Dec. 29, 2009

Haha, jag döööör! Jag satt frukosten i halsen imorse när jag såg den här sköningen;




Shop until you drop. Ungefär så kändes det idag på stan. Jag har kalla fötter och jag tror att jag har fått köldskada i hela ansiktet. Imorgon åker vi upp till vemdalen. Jag är tveksam om jag ska ta med mig högen med plugg eller inte. Det kanske är smart att sitta med en designbok i bilen som självförsvar ifall det blir slagsmål bland oss där bak, då är det bara att slå den skyldige rakt i nyllet. Ingen får vara elak mot mig, för det är jag som en bokningsansvarig.. åhå, vilken MAKT! Jag känner mig oövervinnerlig!

Glöm inte julklapparna till hemliga tomten!

Kommentarer
Postat av: Moa

Då kanske vi ses för kusin vitamin moa, är också

i vemdalen <33333

2009-12-30 @ 17:32:02
Postat av: Caroline

HAHA! Jag dog också lite när jag såg den på TV första gången för några dagar sen. Så jävla likt!

2010-01-03 @ 11:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0