Dan före dan före dopparedan!

Jag vaknade i panik imorse! Jag trodde jag hade försovit mig och skulle till skolan. Jag bokstavligen hoppade upp ur sängen. Eftersom att det alltid tar sin lilla stund för mig att inse vad det är jag håller på med och vad det är som sker, så satt jag på sängkanten ett tag och stirrade in i väggen innan jag skrek "ÅÅÅÅÅH!!!" och la mig ner igen. 

Imorgon sover jag hos Mamma och Hans, mysigt att vakna där på julaftonsmorgon. Sedan spenderar vi julafton ute hos min syster (wille wille wille!). På juldagen åker jag till Pappa och firar jul. Sedan blir det antagligen lite julfirande den 27e också? Igår kollades det på The grinch.. det betyder att det är jul! Det pirrar lite :)

Snart lunch med Mami och kvalitetstid med vännerna.. Perfekt innan jul.

GOD JUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0