Dagens...

Jag har verkligen ingenting att skriva, haha. Så jag snodde en lista istället..

Dagens humör: Känner mig rätt så harmonisk.
Dagens borde: Jises, har många "måsten" på min lista. Fast plugga är väl någonting jag absolut borde göra.
Dagens frisyr: Haha, det är ruffsigt! Jag ser ut som en grottkvinna...
Dagens klädsel: Just nu är det en t-shirt, men jag hoppas att jag snart klär om till termosar och jacka!
Dagens planer: Åka pulka med vänner och eventuellt julklappsinslagning och mat hos Mami ikväll är delar av planerna.
Dagens vill ha: Jag vill ha någonting jag inte kan få.
Dagens längtan: Vid iul så är min längtan (saknaden) väldigt stor efter delar av min släkt.
Dagens fundering: Visitkort. Jag får inget grepp om det. Jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med dessa.
Dagens beroende: Jag har inte fått något än. Men varje dag har jag någonting som jag verkligen MÅSTE ha.. jag är inte normal.
Dagens tråkigaste: Att jag gör den här jäkla listan.. b-o-r-i-n-g!
Dagens tidning: Elle. Låg och läste den när jag vaknade imorse.
Dagens låt: Svårt.. men det här var den första låten jag lyssnade på idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0