bloody sunday

Minnen.
Jag saknar sommaren! Äventyr. Jag vill tillbaka till URF. Jag vill ligga utslagen på bryggan vid ån och sola med Jessi, Anna och en kall (läs: varm) cider i min hand. Att, som en urskogstammetusan, ligga och prata om livets trevligheter, om gårdagens bravader och om tankarna inför framtiden. Jag vill skratta högt åt våra hyss, diskutera kvällens live-framträdanden och undra var i livet vi befinner oss. Jag vet fortfarande inte riktigt var jag befinner mig och det skrämmer mig, men då.. då gjorde det absolut ingenting. Jag hade allt jag behövde. Jag kommer ihåg att jag vaknade panikslagen i tältet. Hettan. Tältet hade förvandlats till en oas där det resulterade till att ditt eget svett, svettades. Det enda sättet att överleva var att kasta sig ut ur tältet och söka efter frisk luft. När vi kliver upp på URF, så får du gärna förvänta dig en beauty queen, dock blir du väldigt besviken. Här talar vi gamla sovshorts, smutsiga linnen och gummistövlar som är täckta av flera lagar med lera. I håret finner du spår av en 2-3 dagars gammal frisyr som numera ser ut som ett skatbo. Missär mina damer och herrar, missär! Vi gör ett försök till att inte tappa tänderna genom att borsta dem, vi kan även slå på stort och köra en såkallad "turredurre". Mer än så kan vi inte göra, vi är redan förlorade. Men ack så lycklig jag var! I don't know where i'm going but i sure know where i've been. 

2008



2009 
  


Kommentarer
Postat av: mamma

Du skriver så bra. Kramar

2009-12-07 @ 10:01:15
Postat av: Sandra

men gud så roligt o läsa:D jag får såna flashbacks. nu längtar jag mer till nästa sommar så vi får skapa mer minnen:) men först och främst till om cirka 23 dagar!!

2009-12-07 @ 12:29:21
URL: http://saandraaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

1: Jag håller med mor din 2: Detta är KÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK!

2009-12-07 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0