Totally random.. not.

All denna musik gör mig till en känslosam fjant. Nu får det vara nog! Men det är rätt mellow att sitta med mysig musik som innehåller pampiga rader. Okej, jag kan vara en känslosam fjant i smyg. Kanske på Måndagar?

Sedan vill jag skänka dagens tistel till Ica ettan (i know where you live!)! Yoghurt, min laktosfria special yoghurt som jag hade längtat efter sedan urminnes tider, var flera dagar gammal. Det är inte bara jag som en besviken, utan även min mage. Ett snack vore på sin plats! Funderar på att kräva ett års förbrukning, minst. Eller så går jag bara och köper en ny.. Whatever.

Jag är så 2-faced att det är läskigt och blir över.
Men.. Solomission is still going strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0