William - URF - Semester!

Idag fick jag se Wille cykla, jag blev tårögd. Min ögonsten blir stor väldigt snabbt och snart är han 2 år! Han gjorde min dag, helt klart.

Jag är numera känd för att vara egoistisk (?) Men att man inte kan glädjas åt andras lycka är bara ett bevis på vad man är för en person. Och eftersom att jag aldrig skänker en tanke åt personer som inte vill mig väl, så har jag inga planer på att börja nu :) Så jag är gärna ett ego, det gör mig absolut ingenting.. I do whatever I want to, just watch :)

På Torsdag är det dax. Men redan på Onsdag så reser sig camp boxen igen, för andra året i rad.. Det är ett historiskt ögonblick och gud vad vi har längtat! Så nu ska jag kolla tågtider, fixa sovsäcken och snart ta mig hemåt.

Tiden går för fort.. mina känslor också.. allt går riktigt jävla fort. Jag springer inte särskilt snabbt så jag hinner inte i fatt heller. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2009-08-05 @ 10:34:08
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0