Ostabil

Hemma efter några hårda dagar av festival. Känner att det kommer ta ett tag för kroppen att återhämta sig, men det var det värt! Ky-Mani Marley och Hoffmestro var helt klart bäst. Svenska Akademin och Junior Kelly var också riktigt bra. Så nu sitter jag hemma hos Mamma och lyssnar lite på Ky-Mani och pratar med Anna om vår telefon-kontakt med vissa män i ett visst band. Men mer kan jag inte säga. Vi håller det inom gruppen.

Jag har även beställt en mobil. Den är rosa! Det som gjorde mig riktigt glad var tjejen i kundservicen. Snacka om service!

Förövrigt har jag varit riktigt asocial idag. Nästan så asocial att jag har blivit ond. Idag när jag cyklade genom stan (varför tog jag den vägen?) så var jag tvungen att stanna två gånger och kallprata med folk som verkade vara på topp för kallprat. Jag log, men jag ville bara hoppa av cykeln och lägga mig i gräset för att gråta. Efteråt så cyklade jag allt vad jag hade till mamma och verkligen kämpade för att få låsa in mig och vara ensam, en sekund.. utan kallprat och anstängande leenden. Men nu är jag social igen! haha.. Pucko.

Nu ska jag lyssna lite mer på Ky-Mani men lägga till lite hederlig Mötley crue och Guns.. Alanya - 5 dagar kvar!







Ett fåtal bilder..

Kommentarer
Postat av: jessi

Jag vill tillbaka!!!!

2009-08-10 @ 16:29:48
Postat av: Anna

merrr bilderrrrr

2009-08-12 @ 21:14:56
URL: http://disco2000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0