Rutiner.

Imorgon börjar skolan igen och jag sitter med CSN i luren (som vanligt har jag problem som skall lösas). Men allt jag kan tänka på just nu är mat. Jag är så himla hungrig och min kyl är bokstavligen T O M! Så jag ska iväg och fylla upp inför veckan. Känns konstigt att komma tillbaka till alla rutiner och alla måsten. Men efter en rätt slapp sommar så behövs det mer än någonsin. Aja, nu vill jag sluta hosta och springa iväg till gymmet. Jag tror dock att powerwalk med jess till fotbollsmatchen får bli dagens.

Gårdagen var det dagen-efter-hängish med kompiz.
Jag har haft en rolig helg. Men nu är det bara ladda upp till på Fredag, för då kommer det läckerheter till staden! Hoff!


    

 
Något i den stilen från Alanya.

Kommentarer
Postat av: Anna

så jävla kläärt!

2009-08-31 @ 19:49:30
URL: http://disco2000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0