Tentaplugg

Jaha, då har man suttit hos Anna sedan 10 i morse, blöh. Vi är duktiga, men visst har vi blandat lite nytta med nöje. Vi är som en liten familj och jag skulle nog kunna säga att jag är lillasystern i familjen. Information och kunskap flödar över Annas köksbord, men om jag får in någonting i min hjärna återstår att se. Men som Anna säger: Jag kan i varje fall mer nu än för två veckor sedan.


Ska hem om någon timma och powerwalka.. mådde illa inatt och gjorde någonting riktigt smaklöst (you know what i'm talking about) så jag skippar träningen och ska försöka plugga lite till innan morgondagen.

På Söndag fyller jag år!


Föresten så spelade Karin in en liten snutt på hur jag pluggar.. tryck här så kommer ni till hennes blogg. Det är roande kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0