Måndag - Så mycket vår som det bara kan vara!

Badminton is the shit, faktiskt. Jag har nog aldrig skrattat så mycket samtidigt som jag håller på att falla ihop av ren utmattning under flera omgångar av "rund-badminton". Alla söndagar bör vara en badminton-söndag i min perfekta värld.

Idag har jag lyssnat på en föreläsning i Eskilstuna, den sista inför tentan (så nu är det plugga järnet som gäller). Sedan blev det lunch och glass i vårsolen. Jag blir så glad över att sitta i solen och äta glass med dig..

Jag ska strax ut och powerwalka, för vem kan svettas på gymmet när ett väder som denna har letat sig in över Västerås stad? Sedan blir det plugg!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Imorgon :)

2009-04-07 @ 18:58:06
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0