Skalle

Jaha, då hade man sortera sin tvätt, tagit fram tvättprylarna och satt på sig sina "nu ska det tvättas" kläder. Jag vandrade ner och väntade dessa 30 sekunder tills klockan skulle slå 10. Jag passade då på att kolla genom kalendern efter potentiell tvättid när jag ser; lägenhet 502: 13.00 - 16.00. Har mina hjärnceller övergett mig och kört en; rädda sig den som kan? Jag börjar bli trött på mina minnesluckor, mina "oj, jag glömde" och mitt jävla tentaplugg som jag, faktiskt, knappt rörde igår. Yes, jag körde en personlig demonstration och vann överlägset. Nu är det ju bara så att jag måste plugga extra hårt idag. Så nu gäller det, bära eller brista, på't ba..

Efter min födelsedag är det valborg och då åker girlicious till Uppsala där det vankas socialt umgänge med alla möjliga varelser, därefter blir det grillning hos Jess (om vädret tillåter).

Ute är det vackert just nu

Ärligt hörni, vem är det som har tagit bort min tvättid? Jag är inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0