Onsdag

Min födelsedag var känoners, tack alla! :)
Imorgon är det valborg som spenderas i Uppsala och sedan hos Jess. Tidigt uppe, sent i säng alltså.


Segaste dagen ever, eller eftermiddagen spenderandes med mysigt sällskap och härliga skrattanfall. Men förmiddagen var inte vidare mysig skulle jag vilja påstå. Jag hade en föreläsning a´la sömn AB som jag inte trivdes så värst bra med. Jag vet inte vad som gjorde mig mest obekväm, att lärarinnan kallade mig för Helena eller att hon inte har alla hästar hemma. Man kände sig besvärad och ville försöka göra hennes lidande kort genom att gå därifrån. Dock fick Anna sig en smekning genom ett litet bittert uttalande imorse om folk som går ifrån föreläsningarna innan dom är slut. Så jag sitter där jag sitter tills kursen är slut.. skriver lite, kollar lite, blundar lite och står ut med all jordens lidelse som damen verkar bära med sig. suck

Nu ska jag duscha och sedan lägga mig med en riktigt bra bok som jag köpte idag. Det var nämligen 4 böcker för priset av 3 idag på akademibokhandeln.. om du nu ville veta det.

Sverige, människor och universum, vi ses om 12 timmar och då blir det klackarna i taket och solbrillorna på!

Kommentarer
Postat av: Johanna H

Fyyy faann vad pinsamt!! Jag som verkligen skulle säga grattis till dig, jag skäms som fan!! <3

2009-04-29 @ 21:51:33
Postat av: Linn

Haha nej, sluta nu :) Allt annat än pinsamt! :) Puss!

2009-04-30 @ 07:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0