Grattis Pappa

4/4, Idag fyller min Far år! GRATTIS old guy! Lägg inte på luren när jag ringer! Det är nämligen inte brandvarnaren, utan det är jag som sjunger.

Fick ett sms av Karin som berättade att hon hade klarat duggan. Jag hoppade upp ur sängen och skrollade genom mina skolmail.. Och jo, jag klarade också den! Dock är det snart en salstenta på ingång.

Igår kom Jess, Anna, Jamila (hemma från Nyköping) och Sandra hem till mig och kvällen avslutades men Bambi och askungen (askepott) på norska, haha! Jag och Jessi sköter oss, om någon undrar hur det går för oss och vår vita månad.

Imorgon är det Söndag.
Nu ska jag iväg och träna BC, sedan ska jag till Mor och träffa la familia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0