walk a walk

Sitter hemma hos Pappa.. harmoni big time! Försök till pluggande hela dagen lång, men rapporten är så himla svår. Mitt i all plugg så får jag ett tips ifrån Karin att sätta på p3. Där var det gamla godingar från 90-talet. Hur bra som helst! Igår träffade jag Sabina, blev lite walk, film & mys. Ska snart iväg och gå med henne igen (!) duktitg värre. I morgon blir det plugg på mdh i västerås i stället för föreläsning i E-tuna. Jag måste verkligen sätta mig ner i lugn och ro och titta över rapporten, börjar bli lite smått nervös.

Nej, nu tvingas sabina att vi ska iväg & gå.

     

(Igår tog sabina massa kort på min tattoo. Lika bra, för snart kommer det fler härliga tatueringar :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0