jag har valt att ha det så

Någon som vill köpa mig en ny lever? Det var ungefär det jag tänkte när jag vaknade upp i Lördags. Nej, jag får tagga ner lite och fokusera på annat. Medans alla andra kurar in sig i sina filtar med respektive under hösten som nu kommer med stormsteg, så är det jag som sitter hemma med en bunt school work med me, myself and I. Haha, jag är patetisk. Men jag har valt att ha det så.. jag trivs.. tror jag.

Idag kom jag fram till varför min mobil inte fungerar som den ska, det är för att jag tar upp den ur väskan minst 40 ggr per dag och kollar om jag har fått något sms eller om jag har missat ett samtal. Vem tror jag att jag är? Lite patetiskt där också. 1% av alla gångerna som jag tar upp mobilen kanske jag har fått någonting, annars är det helt dött. Men det kanske är för att jag börjar kolla de första 10 ggr till tåget kl 8 på morgonen? Men vad vet jag.

En annan stad tack! Ge mig det nu! Jag förstår inte, det här måste vara den tråkigaste staden i hela världen! (Förutom Eskilstuna) Jag vill bort bort bort, helst över till andra sidan atlanten om det går. Det kan väl inte vara så svårt? kirrar biffen på stört! ;)

Jag hittade sex and the city filmen i en mapp nyss, på den här datorn faktiskt.. för sjunde gången. Törs man titta igen.. för sjunde gången? Eller räknas jag som en aning patetisk?

Patetisk får man vara.. lite sådär.. ibland.. när man känner för det..
Jag känner för det exakt nu! Så sex and the city filmen blir det!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, skönt inlägg :) Patetisk får man vara ibland, som du säger. Det är man värd då och då! Och sex and the city-filmen är den bästa :)

2008-09-09 @ 18:58:22
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com
Postat av: caroline

ja vi bra åker till vegas linn !! :D är lätt på ! västerås är kasst allt suger och alla är dumma i huvet ! haha nej men får se satc hur många gånger som helst, den eller vi bli aldrig patetisk.. så de så! ja lägeheten ska välle bli klar snart (hoppas jag) känner verkligen att vi behöver en tjejkväll omgående :)

vad gör du i helgen då? pusspuss

2008-09-10 @ 13:02:45
URL: http://cstolphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0