Känslomässigt utmattad.

Minnen är det finaste som finns, även om det svider i hjärtat och bränner i ögonen. Jag är inte svag, jag måste fortsätta framåt. Jag har inte blickat tillbaka en enda gång på väldigt länge. Men både i natt och i morse så spökade det förflutna i mina tankar. Jag är inte svag, jag vill inte vara svag. Jag måste vara stark och torka bort tårarna. Då blir väl allting bra, visst? Jo, det måste bli det. För jag vill bara vara lycklig, det är allt jag begär. Hur det än är och hur jag än känner, så är minnen fortfarande det finaste som finns.

Jag behöver en lång promenad..
Känner mig så utmattad..

Kommentarer
Postat av: Anonym

pöss

2008-09-21 @ 16:08:07
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: jess,

depp?

2008-09-21 @ 23:54:31
Postat av: Hedlund, again

Nemen.. det där rummet känner jag igen.. Nu blev jag ju nostalgisk och sentimental. Deppa inte ihop Linn. Be strong :D Och ja, minnen är det finaste som finns. Vet precis vad du menar..

2008-09-26 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0