Ibland händer det..

Idag gick jag in på min bilddagbok. Ha, ja.. jag har faktiskt en. Fast den är väldigt gammal. Uh, fick lite ångest när jag såg alla bilder. Man har ändrats lite, eller alla har ändrats lite kanske man ska säga. mm, bilddagboken är en kär gammal vän till mig och jag ska nog låta den vara kvar. men några bilder blir det inte på tal om.. det orkar jag inte


Jag & Anna :)         Skolkortet               En av alla utgångar        Vinterbalen i
År? 2006/7?        från sista året                Jag & petra                         trean


kanske 05/06                     Första Europaresan         En gång innan tiden
                                                                                            så hade jag ett band.
      
Kvicksund,                        Jag, Jess & Matti   Vad försökte man med?




Fyllesvin!                 Jag & Mamma i Paris       Haha så sliten,
                                             Brownie!                 Finner inga ord!


Nu har jag ungefär lagt ut alla hemska bilder från det förflutna.
Så jag antar att det enda jag kan göra är att ta en dusch,
sen åka ner på stan och träffa Karin & Anna för lite shopping at the systembolaget.
Sen är det E-tuna - pubrundan - som gäller..
ses!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hell av jag är ful :P

2008-09-03 @ 14:54:46
URL: http://petrawa.blogg.se/
Postat av: sandra

åh va söta bilder på limpan i sina yngre dar :D

2008-09-03 @ 19:32:03
URL: http://saandraaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag älskar den sista bilden :-) och jag saknar dig och våra tokigheter!!

2008-09-03 @ 21:06:55
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0