Rich moisturizing day care

Fattar mig inte på rubriker så bra,
så jag låna lite Nivea visage dagkräms reklam. Men why god why, är ju frågan.

Jises, igår var det "shake what your mama gave ya" hela kvällen lång.
"en linn... en sandra..etc" haha, unikt.

Sällskapsresan är i fullgång, åt nyss en glass som tyvärr smakade som den såg ut; skit. Glassen är annars riktigt god men jag tror mitt tillstånd från gårdagen spelar ett spratt i kistan på mig.

"Man var ju nykter i morse, men nu börjar det ordna upp sig" haha!
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på filmen.

Vi får se vad kvällen har att erbjuda damen.
Adios.

Pst, nu blev det visst iväg på en vistelse till bk.. klart man ställer upp när gäller crapfood.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vår dans knäcker! fifan..höjer stämningen lite sådär mycket:D

2008-09-28 @ 12:47:41
URL: http://saandraaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0