MIN ÄR OCKSÅ COOL!

"åh, den där rosa paul frank cykeln är bara sååååååååå cool!" MIN ÄR OCKSÅ COOL! Den är blå, lite för stort styre, låg sadel och utan växlar. Svetten som jag sedan måste torka av mig med handduk när jag kommer hem är bara bonus..
- Nej, den passar faktiskt mig perfekt. Ingen vill sno den och jag vill ha den :)

Idag hade jag nog den mest intressanta lektionen hittills, så när västerås folket gick mot sina tåg så satt jag faktiskt glatt kvar. Anledningen till att jag satt kvar var att jag skulle träffa Caroline. Åh, det var år och dagar sedan (bokstavligen) vi träffades. Men allt var som vanligt och vi skrattade åt alla gamla minnen och uppdaterade varandra om vad som händer i våra liv. Hon är antagligen på väg till Norge inom ett par veckor.. lycka till!

I morgon är det en lång pluggdag hemma, behövs.
Sedan på kvällen så ska jag till Eskilstuna på pubrunda med skolan.

Mates,
True perfection has to be imperfect

Kommentarer
Postat av: Anna

De säljer Mustangs på ICA Maxi annars...

2008-09-03 @ 09:13:00
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: Caroline

LINN! Det var GULD att få se dig igen :D Och angående Norge.. vi flyttar nästa vecka! Jag ringer dig innan vi drar!! PUSS

2008-09-05 @ 22:49:34
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0