I don't want to brag, I dont want to boast, I'd always tell them, I like toast

Sitter här nyduschad & lyssnar på Yeah Toast!

Varför, kanske ni undrar eller inte undrar. Hur det än är så kommer jag att förklara. Jag cyklade hem ifrån stan för några timmar sedan. Då började jag tänka på Petras blogg där hon har döpt ett av sina inlägg till Yeah Toast & våran roadtrip som vi gjorde i sommras - jo, kanske genom tidernas bästa roadtrip - Då hade vi hundratals skivor med olika smaker. (Inte Jamilas dansbands musik dock. Man måste sätta gränser.) Jag & Anna sitter där bak och lyssnar på musik, en ny låt börjar spelas och då säger jag: "neeej, byt!" Då säger Anna: "men nej, ha kvar den! Den handlar ju om hur man rostar bröd!" Liksom, varför finns det inget mer självklarare än att göra en låt om rostat bröd?
Min favorit del i Yeah Toast är french toast.. givet kan tyckas.

Nu ska jag lyssna på föreläsning på internet.. inte coolt.

I get up in the morning about 6 AM
Have a little jelly have a little jam
Take a peice of bread, put it in the slot
Push down the leaver and the wires get hot, i get toast
YEAH TOAST!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sjukt kul:)

2008-10-02 @ 21:17:51
Postat av: annnnni

haha :-)



ja bra, jag också! har ju ingen fotboll, dock en massa jobb! Men efter jobbet då? man kan ju ta en senare lunch liksom.. eller varför inte en liten fika? hi PÖSS

2008-10-02 @ 21:42:10
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anna

Bästa gladcplåten ever!

2008-10-03 @ 08:28:52
URL: http://disco2000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0