Fredag

Så där ja. Första Tentan/duggan (kalla det vad du vill) är avklarad. Idag gick jag runt i skolan och var så sjukt nervös. Det är riktigt jobbigt att sitta på en lång lektion och vänta tills den ska vara över så att man kan få resultatet. Fast jag skulle nog kunna ha gjort det ännu bättre, speciellt texterna. Men i helgen tänkte jag bege mig ut på shopping efter en ny dator. Passar perfekt nu när man ska flytta till sitt eget place.
Jaja, jag vet att jag tjatar.

Ikväll blir det antagligen bio - någon svensk skräckis kanske? hähä- med girlsen. Anna ville så gärna att jag skulle med ut och jag VET att jag är världens tråkigaste som inte vill klä ut mig nu när det är halloween. Men imorgon blir det nog lite partaj.

Föresten, 3 dagar kvar till presidentvalet i USA.
Obama.

Nu snöar det igen, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0