And I, I am feeling a little peculiar

Ja, känns som om jag vill skala av mitt huvud på tvären. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men antagligen är det någonting som jag inte tål.

Sitter och lyssnar på lite oldies. Det är mysigt :) Måste säga att 4 non Blondies, speciellt Linda Perry är så perfekt.

När jag var yngre så fick jag en skiva med Jumper. Jag förstod inte varför jag fick en sådan usel skiva på världens viktigaste dag, (förutom julafton) min födelsedag. Min storasyster sa att hon gärna kunde köpa den av mig. "Vilket kap!" tänkte jag då. Men eftersom att min syster var/är coolast i världen så var jag tvungen att älska allting som hon älskade. Givetvis spelades skivan väldigt ofta och jag blev avis. "Vilket ruttet kap!". Dock smög jag ibland ner till hennes rum i källaren -som var strikt förbjudet att vistas i om hon inte var hemma- och spelade Jumper - tapetklister non stop, samtidigt som jag dansade runt i det typiska tonårsrummet. Haha, se där ja.. en liten familjehemlighet som visst kom ut efter ett antal år. Förlåt Johanna :)

Tapetklister under mina skor
Du är så mycket vackrare än vad du tror
Jag vågar inte
Jag vågar inte


Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, vad söt du är! =)

2008-10-08 @ 07:15:53
Postat av: karin

hahah den skivan har jag med!! love it :P

2008-10-08 @ 10:51:16
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Säby

Vad tokigt ;)

2008-10-08 @ 14:50:06
URL: http://www.sabinalundin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0