jises!

Jag har aldrig känt en sådan stank i hela mitt liv! JAG DÖÖÖR!
Låt mig få ta det från början. Precis innan vi skulle till tåget så delade våran lärare ut tidigare texter som vi hade lämnat in. Eftersom att jag gärna ville få tillbaka min text som aldrig kom, så blev det brådis för mig och Anna. När jag tillslut fick min text så var järnet som gällde! Vi hann med tåget och Anna fick t.o.m en plats, lyckos henne tänkte jag. Men efter ett tag börjar jag känna en stank. En vidervärdig stank som jag aldrig har känt förut. Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen. Bakom oss står det en man som inte verkade ha en aning om sin kroppslukt. Vi gick genast bakåt i vagnen, dock hjälpte det inte så mycket. Han kan inte ha duschat på veckor och när han rörde på sig så fick alla i vagnen reda på det. Tro mig! Jag försökte att andas genom min sjal, det hjälpte inte. Lukten var så stark att vi grät.
Stackars människa, fast stackars mina kläder.. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0