Alla snubbar..

Dagen började med plugg på mdh i västerås med Anna & Karin. Good work ladies! Idag kom också William över en stund och lekte. Den sötnosen är det bästa som finns! :)

Laddade nyss ner hela disneyskivan för att ge Petra en låt som hon ska sjunga. Så nu sitter man och diggar fett cool musik. YEAH! set set set.. uhuu..
Seriöst, disney är SÅ inne just nu. ;)

Föresten, andra avenyn har ju börjat igen. Ah, måste följas people!

Godiset är slut, jag är slut. Nu ska jag stänga av min hårt dunkande disneymusik och sova.
natti.

Kommentarer
Postat av: kjam_anzi

HAHA hårt dunkande disneymusik ;-)nej men allvarligt, det är rätt bra ibland!



OCH JAA, andra avenyn :D jag har missat varenda avsnitt hittills, hm! men tur att internet finns,



och ja en sak till, i miss you! försöka få in en stund och ses snart? :-) PÖSS

2008-10-02 @ 18:05:36
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: karin

wohooo andra avenyn = MY LOVE!

2008-10-02 @ 22:37:42
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0