Klockan är bara halv 3

Det är för mig fortfarande en chock vad tiden räcker till ibland. Jag hinner åka fram och tillbaka från Eskilstuna, där emellan ha nästan tre timmars lektion. Sen iväg på en lunch nere på stan och klockan är bara halv tre. Jises.

Måste säga att min nya dator är en sensation. Helt nöjd, Wiho.

Måste också passa på att tacka min mor som skämmer bort en lite för mycket. Vad ska jag ge henne liksom? Fattiga jag har inget att ge.. kanske lite gamla skvallerblaskor och en påse näsdukar (som hon har köpt). Äsch, jag får tänka ut någonting riktigt nice tills.. tills.. tills jag har börjat tjäna en hacka. Om man säger så här; Sitt inte uppe och vänta Mamma. Det tar sin lilla stund.

Nu kom wille-killen :) Sötisen.


Kommentarer
Postat av: mellesmo

Jaa :-) om jag inte är allför bakis. Men då kanske vi kan sitta inne och snacka lite skit ist.:-) Men solningen skippar jag nu haha! får vara blek helt enkelt. Hör av dig när du vaknar på lördag. Hih <3

2008-11-05 @ 21:01:22
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0