Stekigt

Sliten flicka som har jobbat idag och ska iväg på Grillning om någon timma.

Jag är bara lite trött på alla dessa torrbollar som tror att en kväll med kompisarna
gör så att man kan sitta inne & toffla i 3 veckor efter det.
man börjar sakta men säkert tröttna.
Jag är glad att jag kan kombinera livet med lite av varje, en salig blandning av de goda

Nu ska jag ta tag i luggen, sminkas och sätta på mig någonting trevligt.
Det är så vackert väder ute. I morgon jobbar jag ju också kväll
så då kan man sola hela dagen lång.

Amen nästa tisdag sticker vi. Yeyeye, maggan!
Vi har ju köpt högtalare till ipodsen, snacka om stekiga bruds!
V. 28 åker jag också iväg på roadtrip. Galet!
Sen blir det URF i augusti. Brima ballerina!

Nästa vecka åker jag en sväng till Pappa.
Länge sen sist. Ibland blir det inte som man har tänkt sig.
Längtar galet.

Mina två klänningar i från haléns har kommit.
Så söta så! nu är det bara dvdn kvar. GRR!
Klockan tickar.. dax att fly sin kos.

Waiting, O. 


Kommentarer
Postat av: HELENAAS

roligt med grillning ;)

2008-05-30 @ 17:30:07
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0