På´t igen!

Igår var jag på lite kalas, sen blev det lite utgång :) trevligt.
Och det är typiskt att jag vaknade 8 i morse, helt pigg! haha.
Ska jobba idag, sen ikväll blir det lite mat & dryck hemma hos mig
och sen får vi se vart kvällen har att erbjuda :)

Stal detta i från Petra. För jag är en nörd liksom :)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: nope
2. är du lycklig?: Jovars ;)
3. är du uttråkad?: Haha skoja inte!
4. är du ledsen?: icke
5. är du italienare?: inte vad jag vet
6. är du cooling?: coolaste katten i stan
7. är du från irland?: hell no mate
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?: olyckligtvis inte

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: lite överskattat.. eller?
2. har du någon gång blivit sårad?: japp
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: händer jämt
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ja det har jag
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna?: hihi, tänk för att jag har det
6. har du haft en hemlig beundrare?: en? vi snackar tusentals
7. är du kär?: ja :)
8. vill du gifta dig när du blir stor?: vi får väl se när jag blir stor

TVÅ ALTERNATIV

2. hår eller ögon?: ögon
3. katter eller hundar?: hundar
5. tv eller internet?: nada! laguna beach liksom
6. coca-cola eller pepsi?: coca-cola
7. utekväll eller romantisk hemmakväll?: det beror på.. båda är nice
8. pengar eller lycka?: pengar mohaha! pengar ger mig lycka. Tss.. nejdå :) lycka.
9. dag eller natt?: natt
10. msn eller mobil?: mobil

"HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Haha yes ! eller jag hann smita, sen var det bara att gå hem. haha nörd.
2. brutit ett ben?: ja, nyckelbenet.
3. gjort nåt du ångrar?: usch ja!
4. hoppat bungee jump?: nej, men jag vill!
5. ljugit för någon du tycker om?: yes
6. ätit en hel tårta?: icke. Lilla jag?
7. gjort bort dig offentligt?: antalet ggr är för många
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: haha aa tänka sig va ;)
9. gråtit när ett husdjur dog?: han har inte dött... än...
10. velat försvinna?: försvinna? vad menas? från landet, dö? från landet: hell yeah dö: nej

SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde?: Haha Oscar i natt. Stackars sate.
2. telefonsamtalet du fick?: Oscar. höhö. Han vill ha mig. ;)
3. personen du var med?: Liksom en hel dag? ojoj mamma igår?
4. roligaste grejen som hänt?: Drack vatten i morse.. öh, det var vin. CHOCKAD, snacka om återställare.
5. personen du smsade: Petra Wallin
6. du kommenterade?: Mamma, hon skrek i från övervåningen att jag skulle hämta mina kläder. Inte hör väl jag det, sa jag.
7. du tillbringade natten med?: Soldat.. länge sen dock.
8. du kramade?: lite homies igår :)

Phju, never more.
för övrigt:
Pappa är saknad,
William är sötast i världen
& jag har jävligt ont i mina fötter.

Ses när vi ses :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

9. "gråtit när ett husdjur dog?: han har inte dött... än..."

men firrarna då? du ba dom brukar överleva max en vecka hahah stackarna! RÖJ ikväll dah!

2008-05-10 @ 12:37:44
URL: http://saandraaj.blogg.se
Postat av: Linkan

fiskarna sandra, det är inga djur + att jag aldrig skulle gråta för ett par firrar. ;) yes sistah. nu jobbar du.. känner du skadeglädjen genom datorn? moha

2008-05-10 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0